Kad pirkt apģērbu ir izdevīgāk?

Ja jūs esat apģērba zirgs vai pat ja neesat – jūs, iespējams, pamanījāt, ka krekli, bikses, džemperi un kleitas, kuras jūs vēlaties, iespējams, maksā vairāk, nekā tas bija pirms gada.

Patiesībā patēriņa cenu indeksa ziņojums, kas tika izlaists pagājušajā mēnesī, liecināja par 2.7% pieaugumu apģērbu no pagājušā gada septembrī uz šo. Ar Ziemassvētku iepirkšanās sezonu tieši ap stūri, tas ir sliktās ziņas, taču ir pieejami optimāli laiki, lai nopirktu apģērbu. Izpildiet šīs vadlīnijas un varat ietaupīt daudz naudas.

Labākā nedēļas diena, lai nopirktu apģērbu tiešsaistē

Atbilde ir atkarīga no tā, ko meklējat. ShopItToMe.com, Sanfrancisko uzņēmums, kas analizē vairāk nekā 750 000 tirdzniecības vienību gadā no vairāk nekā 200 tiešsaistes mazumtirgotājiem. Izmantojot vidējos rādītājus, uzņēmums atrada šādus modeļus:

■ Pirmdienās: pircēji var ietaupīt gandrīz 50% vīriešu un sieviešu kleita un aptuveni 55% saulesbrilles.

■ Otrdienās: gaidīt, lai ietaupītu vairāk par 40% vīriešu apģērbā.

■ Trešdienās: pircēji ietaupa apmēram 40% apavu un bērnu apģērbu.

■ Ceturtdienās: ietaupiet 36% somiņām.

■ piektdienās: maksā par 42% dārglietām, jostām un šallēm.

■ sestdienās: apakšveļa (37% atlaide) un jakas / virsdrēbes (51% atlaide).

■ Svētdienās: peldkostīmi (52% atlaidi).

Labākā gada diena, lai nopirktu apģērbu

26. decembris. Ziemassvētki ir pirmā labākā gada apģērbu pārdošanas nedēļa. Ja jūs esat gatavs cīnīties ar pircējiem, kas atgriež nevēlamās dāvanas, varat atrast labākos piedāvājumus un labāko izvēli. Uzgaidiet līdz 27. decembrim vai 28. decembrim, un drēbes būs noplūkti.

Citos gadalaikos ceturtdienas vakaros ir labākais laiks un nedēļas diena, lai nopirktu apģērbu, jo īpaši aptuveni sešas nedēļas pēc preču piegādes veikalos. Ja apģērbi nav pārdoti aptuveni sešas nedēļas pēc to ierašanās veikalos, vadītāji sāk samazināt cenas. Šie pārdošanas gadījumi bieži notiek kā daļa no nedēļas nogales pārdošanas, kas bieži sākas ceturtdienās.

Labākais mēnesis, lai nopirktu ziemas mēteli

Janvārī vai februārī. Līdz šim lielākajai daļai cilvēku, kam vajadzīgas ziemas mēteļi, līdz tam mēnesim parasti tiek pārdoti mēteļi un citas ziemas drēbes, sākot ar janvāri. Jo ilgāk jūs gaidāt, jo zemākas cenas – mazumtirgotājiem būs jāuzņemas vieta pavasara apģērbiem. Bet, jo ilgāk jūs gaidāt, sliktāk izvēle saņems.

Labākais mēnesis, lai nopirktu čības

Novembris un aprīlis. Pārbaudiet novembra pārdošanu lielapjoma mazumtirgotājiem, kuriem jāveido vieta ziemas zābakiem un apaviem. Aprīlī sporta zābaku veikali bieži piedāvā lieliskus pārdošanas apjomus, kad atkal tiek sitienēti netradicionālie skrējēji.

Labākais gada mēnesis, lai nopirktu uzvalkus

Kostīmi tiek pārdoti visu gadu, taču janvāris parasti ir lēns mēnesis, lai veiktu uzvalkus, tāpēc klienti samazinās cenas, lai jūs varētu iegādāties viņu veikalos. Kad jūs iepērkaties, apsveriet visu laika apstākļu vates kostīmus un mūžīgu stilu, un atcerieties, ka zināmā mērā jūs saņemat to, ko jūs maksājat. Jums, iespējams, nebūs 100 dolāru kostīms jūsu skapī četriem vai pieciem gadiem no šī brīža, bet jums var būt 500 ASV dolāri, ja vien jūs spēsit to ievietot.

Kā par peldkostīmiem?

Peldkostīmu pārdošana parasti sākas vasarā, bet līdz septembrim universālveikali slikti vēlas atbrīvoties no peldkostīmiem.

Džinsi?

Oktobris. Gaidiet, kamēr pēc pārdošanas pēc skolas pārdošanas beidzas septembrī, un jūs redzēsiet dziļas atlaides, it īpaši rudens sezonās, kad džinsa sektors nav liela daļa no modes tendencēm.

Sociālā uzņēmējdarbība – kas tas īsti ir un kāpēc tā ir nepieciešama?

Jo īpaši tādēļ, ka 2006. gadā Nobela Miera prēmija uzvarēja Muhammedam Yunus, Grameen Bank dibinātājs un slavens piemērs sociālajam uzņēmumam, arvien pieaug interese par sociālo uzņēmējdarbību attīstības jomā, taču pašreizējā akadēmiskā literatūra nenodrošina pietiekamu saikni starp sociālo uzņēmējdarbību ekonomikas attīstības politika. Cik svarīgi ir sociālie uzņēmēji ekonomikas attīstībai? Kādu vērtību rada sociālā uzņēmējdarbība?

Lai atbildētu uz šiem jautājumiem, es pētīju vairāk nekā 20 autoru no Bornšteina, Šumpeita, OECD, Pasaules Bankas un daudziem citiem par UNSW darbu. Manos secinājumos ir secināts, ka sociālās uzņēmējdarbības nozarei arvien lielāka nozīme ir ekonomiskajai (un sociālajai) attīstībai, jo tā rada sociālas un ekonomiskas vērtības:

Nodarbinātības attīstība

Pirmā nozīmīgā ekonomiskā vērtība, ko rada sociālā uzņēmējdarbība, ir visuzskatāmākā, jo tā ir kopīga gan uzņēmējiem, gan uzņēmumiem: darba vietu radīšana un darba vietu radīšana. Aplēses svārstās no viena līdz septiņiem procentiem no sociālās uzņēmējdarbības sektorā nodarbinātiem cilvēkiem. Otrkārt, sociālie uzņēmumi nodrošina nodarbinātības iespējas un darba apmācību sabiedrībai, kas atrodas nelabvēlīgā situācijā nodarbinātības jomā (ilgstoši bezdarbnieki, invalīdi, bezpajumtnieki, riska grupas jaunieši un sievietes ar diskrimināciju dzimuma dēļ). Grameen gadījumā tika uzlabota sešu miljonu nelabvēlīgā situācijā esošu sieviešu mikrouzņēmumu ekonomiskā situācija.

Jauninājumi / jaunas preces un pakalpojumi

Sociālie uzņēmumi izstrādā un piemēro jauninājumus, kas ir svarīgi sociālai un ekonomiskai attīstībai, un izstrādā jaunas preces un pakalpojumus. Apskatītie jautājumi ietver dažas no lielākajām sociālajām problēmām, piemēram, HIV, psihiska veselība, analfabētisms, noziedzība un narkomānija, kas, no otras puses, ir novatoriski. Piemērs, kas parāda, ka šīs jaunās pieejas dažos gadījumos ir nododamas valsts sektoram, ir Brazīlijas sociālais uzņēmējs Veronika Khosa, kas izstrādāja mājās domātu aprūpes modeli AIDS pacientiem, kas vēlāk mainīja valsts veselības politiku.

Sociālais kapitāls

Blakus ekonomiskajam kapitālam viena no vissvarīgākajām vērtībām, ko radījusi sociālā uzņēmējdarbība, ir sociālais kapitāls (parasti to saprot kā “resursus, kas saistīti ar savstarpēji pazīstamu un pazīstamu attiecību ilgstoša tīkla uzturēšanu …”). Piemēri ir panākumi Vācijas un Japānas tautsaimniecības, kuru pamatā ir ilgtermiņa attiecības un sadarbības ētika gan būtiskajā inovācijā, gan rūpniecības attīstībā. Pasaules Banka arī uzskata, ka sociālais kapitāls ir kritisks nabadzības mazināšanai un ilgtspējīgai cilvēku un ekonomikas attīstībai. sociālajā kapitālā var sākt vērtīgu ciklu.

Pašu kapitāla veicināšana

Sociālā uzņēmējdarbība veicina taisnīgāku sabiedrību, risinot sociālos jautājumus un cenšoties sasniegt pastāvīgu ilgtspējīgu ietekmi, izmantojot sociālo uzdevumu, nevis tikai maksimāli palielinot peļņu. Yunus piemērā Grameen banka atbalsta nelabvēlīgā situācijā esošas sievietes. Vēl viens gadījums ir amerikāņu sociālais uzņēmējs J. B. Schramms, kurš ir palīdzējis tūkstošiem zemu ienākumu augstskolu studentu nokļūt augstākā izglītībā.

Rezumējot, sociālie uzņēmumi jāuzskata par pozitīvu spēku, jo pārmaiņu veicinātāji sniedz progresīvus jauninājumus, lai neapmierinātu sociālās vajadzības. Sociālā uzņēmējdarbība nav panaceja, jo tā darbojas vispārējā sociālajā un ekonomiskajā ietvarā, bet, tā kā tā sākas nacionālā līmenī, to bieži ignorē, un akadēmiskajiem teorētiķiem, kā arī politikas veidotājiem ir jāpievērš lielāka uzmanība. Tas ir īpaši svarīgi jaunattīstības valstīs un labklājības valstīs, kuras saskaras ar pieaugošu finansiālo stresu.

Sociāla prece – kas tas ir?

Šim emuāram ir jēdziens “sociālās preces”. Tomēr tas ir nedaudz grūti. Pat ekonomistiem nav skaidras un saskaņotas definīcijas. Tātad, definējot, apspriedīsim sociālās preces īpašības un problēmas un to, kā šīs īpašības rada problēmas tradicionālajām mārketinga aktivitātēm, piemēram, projektēšanu, izplatīšanu, cenu noteikšanu un veicināšanu.

Aptuveni, sociālās preces ir produkti un pakalpojumi, kurus var nodrošināt privāts uzņēmums, bet to nodrošina valdība vai bezpeļņas organizācija. Iemesli ir atkarīgi no valdības vai bezpeļņas, bet var ietvert sociālo politiku, efektīvu tirgus mehānismu trūkumu vai apjomradītus ietaupījumus. Piemēram, sabiedrisko transportu var nodrošināt privāts uzņēmums, bet tas parasti tiek piedāvāts ar valdības pasākumiem, jo valsts mēroga nodokļu sistēma nodrošina sistēmas ekonomiju, uzturēšanu un subsīdijas.

Sociālo preču raksturojums

Sociālajām precēm ir vairākas pazīmes, kas tos nošķir no privātām precēm:

  • Universāla izplatīšana: sabiedrības locekļiem nevar viegli vai pamatoti aizliegt piekļuvi sociālajām precēm.
  • Universāls patēriņš: viena persona, kas patērē sociālo labumu, ievērojami nesamazina kāda cita patēriņu.
  • Apvienotais finansējums: sociālo labumu galvenokārt apmaksā visas grupas kopējie līdzekļi vai darbs.
  • Pircēja un lietotāja nodalīšana: sociālā labuma lietotājs, iespējams, nav tas, kurš par to samaksājis, un otrādi.

Es turpināšu ar savu sabiedriskā transporta paraugu, lai parādītu, kā šie parametri tiek piemēroti. Pilsētas autobuss ir paredzēts ikvienam, ja, protams, viņi maksā biļeti; neviens nav pamatoti izslēgts. Mana braukšana ar autobusu neizmaina jūsu spēju braukt. Kopiena maksā par sistēmu galvenokārt, apvienojot līdzekļus un darbaspēku. Es varu izmantot autobusu, lai apbrauktu, bet tranzīta aģentūra ir faktiskā autobusa pircējs.

Sociālo preču kopīgie izaicinājumi

Sociālās preces arī ir pakļautas vairākām kopīgām problēmām.

  • Nepabeigta ražošana: sabiedrība var nepietiekami sasniegt sociālo labumu, lai apmierinātu pieprasījumu.
  • Pārmērīga izmantošana: sociālais labums var tikt pārmērīgi izmantots nepietiekamās produkcijas dēļ, ko izraisa pircēja un lietotāja nodalīšana.
  • Sadrumstalošanās: sociālais labums var pasliktināties, izmantojot pārmērīgu izmantošanu, sliktu uzturēšanu, nelaimes gadījumu vai dabas katastrofu.
  • Bezmaksas braucējs: indivīdi, kam nav ne tiešas, ne netiešas izmaksas sociālajam labumam, tomēr to var izmantot.

Sabiedriskā transporta paraugs joprojām ir noderīgs piemērs. Mana pilsēta, iespējams, nespēj nodrošināt pietiekamu autobusu pakalpojumu sabiedrībai līdzekļu, sabiedrības pretestības vai citu iemeslu dēļ. Autobusus, kas tiek ekspluatācijā, var pārmērīgi izmantot, izspiežot tos un izmantojot tos ārpus to paredzētajiem parametriem. Laika gaitā paši autobusi un visa saistītā sistēma var kļūt pametuši. Autobusā var braukt cilvēki, kas nemaksā nodokļus un nav maksas.

Tirgotājiem sociālās preces rada vairākas grūtības ārpus lielākajā daļā komerciālo produktu un pakalpojumu, tostarp

  • Dizains: kā jūs varat veidot savu mērķauditoriju, ja jūsu auditorija ir potenciāli ikviens?
  • Izplatīšana: kā jūs efektīvi izplatāt sociālās preces, sasniedzot tik plašu auditoriju, ir dārga?
  • Cenu noteikšana: kā jūs godīgi maksāiet sociālu labumu, ja lietotājs nav pircējs? Vai jūs varat likt cilvēkiem maksāt par sociālo labumu, ko tie tieši neizmanto?
  • Veicināšana: Vai sociālie ziņojumi var efektīvi konkurēt ar komerciāliem paziņojumiem sabiedrības uzmanībai?

Sociālo preču piemēri

Daudzas preces un pakalpojumus var piedāvāt kā sociālās preces, taču šeit ir vairākas kopīgas preces:

  • Tīrs ūdens
  • Tīrs gaiss
  • Savvaļas zeme
  • Zivsaimniecība
  • Sanitārija
  • Sabiedrības veselība
  • Pārtikas un zāļu drošība
  • Enerģija
  • Izglītība
  • Transports
  • Finanses un tirgi
  • Sabiedriskās telpas
  • Informācija
  • Sabiedriskā drošība un tiesiskums

Šie produkti un pakalpojumi, šīs sociālās preces, ir izšķiroši svarīgas mūsu dzīvē individuāli un kolektīvi. Viņi ir pārāk svarīgi, lai nepazītos ar saprātīgu mārketinga disciplīnu piemērošanu par dizainu, izplatīšanu, cenu noteikšanu un veicināšanu.

Ja atrodat kādu no tiem, kam trūkst jūsu kopienas, meklēt risinājumu no mārketinga perspektīvas un pēc tam izmantojiet šo perspektīvu, lai jūsu risinājums būtu īstenots.